Items where Subject is "Освіта"
- Теми (467)
- За напрямами (467)
- Освіта (467)
- Дозвілля. Туризм (12)
- Педагогіка (151)
- Освіта (467)
- За напрямами (467)
Стаття
Adrjan, B. (В. Адрян) (2016) Teachers’ ways of perception of parents at school. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 219-232. ISSN 966-7631-15-Х
Agibalova, Т. М. (2015) Discussion-based approach in foreign linguomentality acquisition: performing a variety of essential sociocultural acts through purposeful communication. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. (Вип.51). pp. 3-5.
Balashov, Eduard (2023) Self-efficacy in self-regulated student learning. Youth Voice Journal. Inequality, Informational Warfare, Fakes and Self-Regulation in Education and Upbringing of Youth, 1. pp. 28-38. ISSN 2056-2969
Byrka, M. (2017) The barriers and challenges to successful implementation of STEM education in Ukraine. Educational and Philological Sciences. pp. 201-204.
Danelia, I. (2015) Problem based learning as an alternative technique to traditional teaching. Global world : науковий альманах, 1 (1). pp. 133-136.
Dobrzyniak, Marta and Plyska, Yuriy (2023) Adult Educators’ Approaches to the Educational Process and the Expected Results. Introspection Reconstructed in the Phenomenographic Research. The New Educational Review, 73. pp. 149-161.
Handzilevska, Halyna (2024) The Possibilities of Psychodrama in Organising a Morning Circle. Resilience in Education: Ukrainian – V4 Experience: tutorial. pp. 23-41.
Iuzbasheva, G. (2017) Elective courses as content block of profile teaching of school education. Educational and Philological Sciences. pp. 204-207.
Izotova, H. (2017) Professional competence of modern mathematics teacher. Educational and Philological Sciences. pp. 208-210.
Karpovets, Maksym and Karpovets, Khrystyna (2021) A Performative Perspective on Online Learning of Students in Higher Education. Youth Voice Journal: Young People In Education, 1. pp. 61-71. ISSN 978-1- 911634-20-1
Khudoliy, A. (2022) Online Social Networks as Means of Communication and Education of Modern Ukrainian Youth. Youth Voice Journal: Education and Upbringing of Youth In New Realities: Perspectives and Challenges, 1. pp. 39-56.
Koterwas, A. (2015) Model of education and the critical period of social skills development. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 288-291.
Loboda, Svitlana and Blaszczak, Iwona and Plyska, Yuriy (2023) The crisis of the professional identity of the teacher in the context of the formation of a new information and communication educational paradigm: aspect of research and publication activity. International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies, 10 (2). ISSN 2392-0092,
Marina, O. (2016) Teaching reading to students of philological departments in Ukraine: reconsidering western experience. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філологічна" (Вип.62). pp. 3-6.
Novoseletska, S. V. (2015) Some thoughts around the principle of the freedom to teach. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 18-20.
Olishkevych, S.V. (2015) The Development of Character Education Implementation Model. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III (35). pp. 14-16.
Osiejewicz, J. (2017) Education on cyber security issues under European Union law. A standard of personal data protection. Development of Jurisprudence Problems and Prospects. pp. 73-76.
Sergeyeva, L. M. (2017) Challenges in training academic and pedagogical staff in Ukraine. Educational and Philological Sciences. pp. 210-212.
Stapor, M. Stapor (2016) Educational situation of teaching Polish language in Norway. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філологічна" (Вип.62). pp. 6-10.
Stoychyk, T. (2017) Quality management of vocational training of competitive experts taking into account experience of the Post-Soviet countries. Educational and Philological Sciences. pp. 212-214.
Tarasiuk, I. (2017) Akmeological aspects of formation the professional competence of future specialists in food industry. Educational and Philological Sciences. pp. 214-216.
Ємельяненко, Є. (Yemelyanenko E.) (2015) Гендерна маргінальність в освітньому середовищі: вчора, сьогодні, завтра (Gender Marginality in Educational Environment: Yesterday, Today and Tomorrow). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Гендерні дослідження"., Вип. 1. pp. 55-64.
Аблякимова, З. Т. (Ablyakimova Z. T.) (2012) ПРОБЛЕМА ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ КРИМСЬКО-ТАТАРСЬКОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ (The Problem of Spiritually and Moral Education in a Crimean-Tatar Intelligentsia’s Pedagogical Mind to the End of ХІХ – to Begins of ХХ Age ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 323-330.
Алейников, Д. В.(D. Aleinikov) (2013) Освітньо-виховні можливості новітніх інформаційних технологій у громадянській освіті та вихованні учнів загальноосвітніх навчальних закладів: проблеми та перспективи (Educational opportunities of new information technologies in civic education and upbringing in schools: problems and perspectives). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 140-145.
Андросова, Н. (N. Androsova) (2017) Емпіричне дослідження дидактичних умов поєднання словесних методів навчання у початковій школі (Empirical research of didactic conditions of combination of verbal methods of teaching in primary school). Educational and Philological Sciences. pp. 216-219.
Андрощук, К. (Androshchuk) and Горчинська, Л. (L. Horchynska) and Пустовіт, Т. (T. Pustovit) (2015) Специфіка використання Інтернет-ресурсів у процесі вивчення англійської мови студентами нелінвістичних ВНЗ. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 291-293.
Антонець, С. С. (S. Antonets) and Тітов, І. Г. (I. Titov) (2016) Духовні цінності сучасного студентства. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 65-71. ISSN 2415–7384
Антонюк, Т. (Т. Antoniuk) (2013) Міжнародне співробітництво та інтеграція у галузі освіти як важливий фактор конкурентоспроможності української освітньої системи (International cooperation and integration in the sphere of education as a significant factor of the competitiveness of Ukrainian educational system). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки., Вип.21. pp. 149-155.
Арістова, Н. (N. Aristova) (2015) Independent work in the process of vocational training of philologists. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 293-296.
Артерчук, Т. (Arterchuk T.) (2012) ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ НІМЕЦЬКОЇ МОДЕЛІ ВИХОВАННЯ РЕЛІГІЙНОСТІ ШКОЛЯРІВ ( Prospects for the use in Ukraine, the German model of religious education of pupils). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 331-339.
Білицька, В. (V. Bilytska) (2016) Особливості перекладу граматичних категорій часу, стану та способу дії у німецькомовних текстах відеорепортажів (Translation of the grammatical categories of time, state and manner of action in the German texts of video report). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 302-305.
Бабієць, І.Г. (2009) Montessori Method in Teaching Foreign Language. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Філологічна», Вип.11. pp. 446-454.
Бабенко, К. А. (K. Babenko) (2017) Развитие юридического образования в Украине (Development of legal education in Ukraine). Educational and Philological Sciences. pp. 219-222.
Бандура, Ю. (Y. Bandura) (2014) Значення самоосвіти та саморозвитку для розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов у ВВНЗ (The Importance of Self-education and Self-development for the Development of Professional Competency of Foreign Languages Teachers in the Higher Military Educational Establishments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 12-15.
Барановська, Л. В. (Baranovska L. V.) and Барановський, М. М. (Baranovskiy M. M. ) (2012) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОЇ ГАЛУЗІ (The Problems of Forming theSpiritual Culture of Future Specialists in theTechnical Industry ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 186-190.
Барсук, С. (S. Barsuk) (2015) Система вправ на розвиток діалогічного мовлення студентів технічних спеціальностей. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 22-25.
Басюк, Л. (L. Basiuk) (2013) Шкільний підручник з української літератури в аспекті гендерної збалансованості. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 3-8.
Батіщева, О. С. (O. Batishcheva) (2013) Поведінкові аспекти та розбіжності у цінностях: аналіз стану громадянської свідомості української молоді (Behavioral aspects and incoherent values: analysis of civic consciousness of Ukrainian youth). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 30-33.
Батіщева, О. С. (O. Batishcheva) (2013) Громадянська освіта як інструмент формування громадянського суспільства в Україні: проблеми та шляхи їх подолання (Civic education as the instrument of development of civil society in Ukraine: problems and possible solutions). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 9-15.
Белявська, O. (O. Beliavska) (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ АЛЬТЕРНАТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (Psychological Factors of the Efficient Organization of Alternative Foreign Language Learning by the Students of Higher Educational Establishments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 16-20.
Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2009) Оцінка основних індикаторів розвитку вищої освіти в Україні. Фінансова система України. Збірник наукових праць, Вип.11. pp. 331-341.
Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2010) Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Фінансова система України. Збірник наукових праць (Вип.14). pp. 94-101.
Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2008) Джерела фінансового забезпечення діяльності державних вищих навчальних закладів в Україні. Фінансова система України. Збірник наукових праць., Ч. 1 (Вип 10). pp. 295-303.
Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2009) Особливості розвитку вищої освіти в Україні. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція вчених, викладачів та студентів „Фінансова система України: проблеми і перспективи розвитку ” , м. Київ, 16 листопада 2009 року..
Близняк, М.Б. (2008) Освітяни Острожчини в науковому доробку М.П. Ковальського. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки. , Вип.12. pp. 74-80.
Богачик, М. (M. Bohachyk) (2016) Особливості формування комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення англійської мови (The pecularities of formation of students-philologists communicative competence in the process of studying English). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 46-49.
Богуцька, Н. (Bohutska N.) (2012) Гендерні особливості динаміки навчання педіатрії на додипломному етапі підготовки лікарів (Gender-specific dynamics of performance in pediatrics undergraduate education). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 151-153.
Богуцька, Н. (Bohutska N.) and Тарнавська, С. (Tarnavska S.) and Попелюк, Н. (Popeliuk N.) (2013) Гендерний аспект аналізу підсумкової успішності з педіатрії, дитячих інфекції студентів спеціальностей «Лікувальна справа» та «Педіатрія». Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 15-20.
Богуш, I. (l. Bohush) (2014) КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 73-76.
Божук, Л. (L. Bozhuk ) (2013) Перспективи співпраці між діаспорою і громадськими організаціями України (на прикладі діяльності товариства "Україна-світ") в освітній галузі ( Рrospects of cooperation between the Diaspora and public organizations of Ukraine (the case of the company «Ukraine-world») in education). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки., Вип.21. pp. 142-148.
Бойко, А. (A. Boyko) (2014) ПРОБЕМА ЗБЕРЕЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. (The problem of saving of educational national identity in the context of European integration.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культурологія». (15 (2)). pp. 9-15.
Бондар, В. (V. Bondar) (2016) Місія університету в умовах реалізації концепції сталого розвитку суспільства (A mission of university is in the conditions of realization of conception of steady development of society). Молодий вчений (5). pp. 444-446. ISSN ISSN 2304-5809
Брацун, І. (I. Bratsun) (2014) Освіта як суспільна технологія (Education as a social technology). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філософія", Вип.15. pp. 27-31.
Василенко, Д. (D. Vasylenko) (2015) ТРАНСФОРМАЦІЯ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ ГАЛУЗІ НАРОДНОЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ 1950-1957 РОКІВ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Transformation of the regulatory framework of public education sector in post-war reconstruction period in 1950-1957 in Poltava region). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки». (Вип.24). pp. 108-113.
Вербець, В. В. (2011) Якість освіти як соціально-психологічна проблема. ЯКІСТЬ ОСВІТИ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. (Unpublished)
Вербець, В. В. (2008) Проблеми формування морально-етичного потенціалу студентської молоді. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”, Вип.11. pp. 23-28.
Вечканова, Н. Ф. (Vechkanova N.F. ) (2012) ДУХОВНА ПРОСВІТА МОЛОДІ НА ОСНОВІ ONLINE-ОСВІТИ (Spiritual Education of Young People on the Basis of Online-education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 19-23.
Войтко, В. В. (V. Voitko) (2017) Особливості організації навчально-виховного процесу дітей "групи ризику" (Features of organization of educational-educator process of children of risk group). Educational and Philological Sciences. pp. 222-224.
Воровка, М. (Vorovka M.) and Петрученя, А. (Petruchenia A.) (2015) Гендерный состав научно-педагогических кадров Украины как элемент скрытого учебного плана высшей школы (Тhe Gender Complement of Scientists and Teachers of Ukraine as an Element of the Concealedhigher School Curriculum). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Гендерні дослідження"., Вип. 1. pp. 27-37.
Воротняк, Т. (Vorotnyak T.) (2012) Аналіз успішності навчання в медичному університеті залежно від гендерної приналежності (Analysis success training in medical university depending on gender accessories). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 154-156.
Гаврилюк, Ж. М. (Gavriluk Zh.M.) (2012) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У 8-9 КЛАСАХ ( Spiritual and Moral Students’ Education by Facilities of Kulturology Education on the Ukraine’s History Lessons in 8 – 9 Classes). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 191-198.
Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 35-38.
Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Особливості організації експериментального дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи», 2. pp. 47-51.
Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій (Criteria, indicators and levels of development of communicative competence of future teachers of foreign languages by means of information and communication technologies). Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (6(90)). pp. 24-37. ISSN 3212-5993
Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Особливості апробації моделі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій на формувальному етапі експерименту (Peculiarities of approbation of model formation of communicative competence of future teachers of foreign languages by means of information and communication technologies). Znanstvena misel,, 2 (35). pp. 51-54. ISSN 3124- 1123)
Ганаба, С. (S. Ganaba) (2013) МЕТОДОЛОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ДОСВІДУ ТРАНСГУМАНІТАРНОСТІ В ДИДАКТИЧНО-ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. (Methodological possibilities of the experience of transhumantarish in the didactic-educational activity). Наукові записки. Серія "Філософія". (Вип.13). pp. 18-23.
Ганаба, С. (S. Hanaba) (2017) Методологічні стратегії критичної педагогіки в модернізації сучасної освіти (Methodological strategy of critical pedagogy in the modernization of modern education). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.20). pp. 90-95. ISSN 2312-7112
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2005) Музичне мистецтво як допоміжна формування потреби самореалізації молодших школярів. Проблеми загальної та педагогічної психології, Т.VII (вип.5). pp. 123-128.
Гандзілевська, Г. (Handzilevska H.) and Ширяєва, Т. (Shyriaieva Т.) (2011) Можливості застосування психодрами у навчальному процесі ВНЗ під час вивчення іноземної мови. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (вип.18). pp. 16-26.
Гандзілевська, Галина and Škorvagová, Eva (2023) Організація саногенних ранкових зустрічей у школі: психодраматичні та когнітивно-поведінкові практики. Початкова освіта в парадигмі Нової української школи : виклики часу : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (27 квітня 2023 року, м. Глухів). pp. 26-28.
Глушок, Л. (L. Hlushok) (2015) Форми організації навчання в процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу». Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 68-70.
Гончарук, В. (V. Honcharuk) (2016) Специфіка навчально-виховного процесу в Свято-Володимирській семінарії Православної церкви в Америці. (Specific of educational process in Saint Volodymyr’s seminary of the Orthodox church in America). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Релігієзнавство». (1(13)). pp. 24-34.
Граматик, Н. (N. Hramatyk) (2017) Природнича підготовка майбутніх учителів початкових класів у параметрах сучасної психолого-педагогічної науки. Educational and Philological Sciences. pp. 224-227.
Гриджук, О. (O. Hrydzhuk) (2014) АКТУАЛЬНІСТЬ КУРСУ «ФАХОВА ТЕРМІНОЛОГІЯ» У ВИЩІЙ ШКОЛІ НЕФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ (The Topicality of the Course „Professional Terminology” for the Students of Non-philological Specialties). Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 50-54.
Гуменюк, О.(О. Humeniuk) (2013) Культурно-освітня діяльність української студентської еміграції в Польщі в 1920 - 1939 рр. (Cultural and educational activity of Ukrainian student emigrants in Poland (1920–1939)). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки., Вип.21. pp. 55-60.
Гуртовенко, Н. (N. Gurtovenko ) (2014) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ – ГОЛОВНА СКЛАДОВА ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (Motivational Component as the Main Component of Students' Readiness for Professional Activity). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 55-58.
Гуцало, Е. У. (E. Hutsalo) (2017) Детермінанти соціалізації студентства в умовах суспільних трансформацій. Educational and Philological Sciences. pp. 227-230.
Гущук, І. (Guschuk I.) and Мамчур, Т. (2013) Гігієна рук як основа профілактики внутрішньолікарняних інфекцій. Довідник головної медичної сестри (7). pp. 24-32.
Дідик, Л. І. (Didyk L.) and Костюк, О. Ю. (Kostyuk О.) (2023) Використання інтерактивних робочих аркушів Wizer.me на заняттях з англійської мови для розвитку комунікативної компетентності студентів рівня upper-intermediate (Applying digital worksheets Wizer.me in an English language classroom for the development of the communicative competence of upper-intermediate higher education students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія» (18(86)). pp. 112-115. ISSN 2519-2558
Джус, О. (О. Dzhus) (2013) Розвиток української педагогічної думки другої половини ХХ ст. в західній українській діаспорі (The development of Ukrainian pedagogical thought in the second half of the 20-th century in Western Ukrainian diaspora). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки., Вип.21. pp. 156-161.
Дзюбишина, Н. Б. (Dzyubishinа N. В.) (2012) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ У ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКОЛАХ МІЖВОЄННОЇ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ (The Students’ Moral Education in the Experimental Schools of Intermilitary Czechoslovakia). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 340-348.
Дмитришина, Н. (N. Dmytryshyna) (2015) Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна». pp. 97-99.
Докторович, В. (V. Doktorovych) (2017) Експериментальна робота в професійно-технічному навчальному закладі: нові пошуки (Experimental work in a technical professional school: new approaches). Educational and Philological Sciences. pp. 230-233.
Долід, В. (V. Dolid) (2015) Релігійний компонент у світській освіті: історико-філософська рефлексія проблеми (The Religious Component in Secular Education: Historical-Philosophical Reflection of Problem). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.17). pp. 134-138.
Душна, A. (A. Dushna) (2014) ПРОБЛЕМИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ (The Problem of Spiritual and Moral Education of Young People in the Contemporary Ukrainian Society). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип. 2). pp. 45-47.
Жуковський, В. (V. Zhukovskyi) and Сімак, К. (K. Simak) (2015) Класифікація технічних засобів нового покоління у процесі викладання англійської мови у ВНЗ. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 105-107.
Жуковський, В. М. (Zhukovsky V. М.) (2012) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ Й ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ З ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ ДЛЯ 7 КЛАСУ ЗОШ ( Theoretical and methodological foundations of creation and use workbooks with print based with Christian ethics for 7th Grade School). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 199-206.
Жуковський, В.М. and Лендєл, Р.А. (2011) Міжкультурна комунікація в умовах мультилінгвізму Закарпаття. Наукові записки. Серія “Філологічна”. , Вип.19. pp. 511-517.
Зінченко, В. (V. Zinchenko) (2014) Критична соціальна філософія освіти і перспективи демократичної інституалізації систем суспільства (Critical social philosophy of education and prospects for the institutionalization of democratic systems of society). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філософія", Вип.15. pp. 18-26.
Заблоцький, Юрій (Yurii Zablotskyi) (2021) Використання інтернет-інструментів в умовах дистанційного навчання для вивчення іноземної мови (Internet Tools Use in Foreign Language Study During Remote Learning). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (11(79)). pp. 3-7.
Завальнюк, A. (A. Zavalniuk) (2014) НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ У ХРИСТИЯНСЬКИХ КОНФЕСІЙНИХ НАРОДНИХ ТА СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ НІМЕЧЧИНИ (70-і рр. ХІХ – поч . ХХ ст.) (Education and Upbringing in the Christian Confessional National and Secondary Schools in Germany (70 years of the 19th – early part of the 20th centuries)). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 61-65.
Запорожець, М. (M. Zaporozhets) and Кожушко, Т. (T. Kozhushko) (2015) Філософські аспекти сучасної освіти (Philosophical Aspects of Modern Education). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.17). pp. 30-33.
Зарванська, Л. (L. Zarvanska) (2013) Процес формування громадянської свідомості та громадянської позиції молоді (Formation of civic consciousness and civic attitude of Ukrainian youth). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 183-184.
Зелінська, Г. (H. Zelinska) (2014) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ (DEVELOPING EDUCATIONAL MANAGEMENT IN THE CONTEXT OF EDUCATIONAL SYSTEMS CARPATHIAN REGION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: збірник наукових праць (Вип.27). pp. 38-43.
Зеленюк, Ю. О. (Zelenyuk Y. O.) (2012) ТУРИСТИЧНІ МЕДІА ЯК ЧИННИКИ ДУХОВНОМОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ( Travel media as factors in the spiritual and moral education of youth). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 207-214.
Караваєва, Т. (T. Karavaeva) and Мітіна, О. (O. Mitina) (2016) Іноземна мова у професійній діяльності спеціаліста-юриста (за результатами соціологічного дослідження) (Foreign language in the professional activity of a lawyer (results of sociological research). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 133-136.
Качалова, Т. (T. Kachalova) and Павлюк, Л. (L. Pavliuk) (2015) Теоретичні засади проблеми формування комунікативної компетентності особистості. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 128-130.
Колесник, І. ( I. Kolesnik) (2014) ПОСТАТЬ ВЧИТЕЛЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ (The Personality of a Teacher in the Educational Process of the Second Half of XIX - Early XX century). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». (Серія «Психологія і педагогіка») (Вип.30). pp. 72-75.
Колесниченко, Н. (N. Kolesnichenko) (2014) СУЧАСНИЙ СТАН ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ (The Current Status Of Professional Training Of Bachelors Of Romance-Germanic Philology In The System Of University Education In Germany). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.30). pp. 76-80.
Комар, І. (Komar I) (2012) НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ЗАКЛАДИ УГКЦ ЯК ОСЕРЕДКИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ (Educational Establishments of UGKC as Cells of the Young Generation’s Spiritual and Moral Education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 32-40.
Коніщева, Н. (N. Konishcheva) and Воропаєв, В. (V. Voropaev) (2015) Формування інформаційно-освітньо-виховного простору міста на основі розвитку партнерських взаємовідносин. Global world: scientific almanac, V.1(1). pp. 119-127.
Коновальчук, В. (V. Konovalchuk) (2015) Онтологічний статус поняття «простір освіти» (Ontological Status of the Notion «Space of Education»). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.16). pp. 54-59.
Корнійчук, Л. (2007) Висвітлення діяльності українських установ у Франції в науковому доробку А. Жуковського. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки. Матеріали Другої міжнародної наукової конференції “Українська діаспора: проблеми дослідження”, Вип.9. pp. 115-125.
Корнілова, В. В. (Kornilova V. V.) (2012) СТИЛІ БАТЬКІВСЬКОГО ВИХОВАННЯ ЯК ЧИННИК МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА (The Paternal Education’s Styles as a Factor of the Preschool Child’s Moral Development). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 41-45.
Король, Л.Д. (2011) Використання інноваційних методів навчання у формуванні національного характеру студентів. Наукові записки. Серія “Філологічна”. , Вип.19. pp. 463-472.
Космачева, Н. В. (Kosmacheva N. V.) (2012) ПРОЯВИ ДУХОВНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСОБИСТОСТІ ( Displays of the Personality’s Spiritual Component ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 46-50.
Костюк, O. (O. Kostiuk) (2016) Гендерні аспекти профорієнтаційної роботи з учнями середніх навчальних закладів Канади (Gender aspects of career guidance of students of Canadian secondary schools). Гендерна парадигма освітнього простору (3/4). pp. 97-105. ISSN 2519-8416
Костюк, О.Ю. (O. Kostiuk) (2015) Інтернет-ресурси та електронні бібліотеки на заняттях з англійської мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна». pp. 140-141.
Костюк, О.Ю. (O. Kostiuk) (2009) Навчально-виховний процес у єврейських середніх освітніх закладах Волині (друга половина ХІХ ст.). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. pp. 243-251.
Костюк , О.Ю. (2009) Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч. ХХ ст.). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Філологічна», Вип.11. pp. 486-492.
Костюк , О.Ю. (2008) Проблема релігійної освіти на Волині у сучасній вітчизняній та зарубіжній літературі. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”, Вип.11. pp. 100-107.
Кравець, О.П. (2009) Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Філологічна», Вип.11. pp. 492-497.
Крайчинська, Г. В. (H. Kraichynska) (1997) Контроль як засіб підвищення ефективності і мотивації навчального процесу. Наукові записки, Т. І. pp. 115-116.
Крижановський, Р. А. (Krizhanovskiy R. A.) and Маковецька, С. І. (Makovecka S. I.) and Терещенко, О. В. (Tereschenko O. V.) (2012) АКТУАЛЬНІСТЬ І ВИСОКИЙ СТАТУС ДУХОВНОСВІТСЬКОЇ ОСВІТИ В РАКУРСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НА ПРИКЛАДІ ХГЕВУ (Actuality and High Status Spiritually-Secular Educations in Foreshortening of Moral Education on the Example of HGEU). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 239-246.
Крисак, Л. (L. Krysak) (2015) Шляхи формування англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 148-150.
Кришмарел, В. Ю. (Krishmarel V.Yu.) (2012) РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА? ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ( Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 231-238.
Кулеша, С. (S. Kulesha) (2023) Інформаційно-комунікаційне забезпечення Національного університету «Острозька академія»: проблемно-цільовий підхід (Information and communication provision of The National University of Ostroh Academya problem-target approach). Агора. Журнал соціальних наук, вип. 1 (№ 2). pp. 27-40.
Кулик, І. (Kulik I. ) (2012) ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ (The Christianiti’s Ethics as Mean of Forming the Common to All Mankind Moral Values for the High-School Pupils). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 247-254.
Курилюк, Н. (N. Kurylyuk) (2013) Активна громадянська позиція молоді: поняття, сучасний стан, фактори впливу сучасного інформаційного простору (Active civic engegement of youth: concept, state of affaires and informational factors affecting civic activity of modern youth). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 135-139.
Курилюк, Н. (N. Kurylyuk) (2013) Потенціал молодіжних організацій в контексті формування активної громадянської позиції молоді (Potential of youth organizations in the context of development of active civic attitude of youth.). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 108-113.
Курилюк, Н. (N. Kurylyuk) (2013) Зв’язки з громадськістю молодіжних організацій Рівненщини в процесі становлення громадянської освіти та виховання в Україні (Public relations of youth organizations of Rivne region in the process of establishment of civic education and ubringing in Ukraine). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 114-118.
Лазаренко, С. (S. Lazarenko) and Шамсітдінов, A. (A. Shamsitdinov) (2015) Використання сучасних засобів інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Наукові записки Національного університету “Острозька академія” (Вип.52). pp. 157-159.
Ланкшир, Д. В. (Lankshear D. W) (2012) ПОДВІЙНА МЕТА РЕЛІГІЙНОЇ ОСВІТИ В АНГЛІКАНСЬКИХ ШКОЛАХ АНГЛІЇ ТА ВЕЛЬСУ: КОРОТКИЙ ОГЛЯД (The Twin Aims of Religious Education in Anglican Schools in England and Wales: A Brief Introduction). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 378-384.
Лаппо, В. В. (Lappo V. V. ) (2012) ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ АГІОГРАФІЇ У СИСТЕМІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ (Activation of Ukrainian Hagiography in the Spiritual and Moral Education System of Students Yath). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 51-58.
Лащихіна, В. (V. Lashchykhina) (2017) Загальноєвропейський простір вищої освіти: стратегічні цілі освітніх програм (European dimention of higher education: strategic objectives of educational programmes). Educational and Philological Sciences. pp. 236-238.
Лемко, Г. І. (Lemko G. I. ) (2012) ЗМІ ЯК ЗАСІБ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКIВ ( FMK as Mean of Teenagers’ Spiritual and Moral Education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 59-63.
Лисак, О. (O. Lysak) (2014) ОСНОВНІ ПЕРЕШКОДИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ (Main Obstacles to European Mobility of Future Specialists in Economics). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 86-89.
Ломінська, Н. В. (N. Lominska) (1997) Навчання аудіювання в немовному ВУЗі. Наукові записки, Т. І. pp. 117-118.
Лушпай, Л. (L. Lushpai) (2015) До проблеми вивчення іноземних мов. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 163-165.
Любченко, Н. В. (N. Liubchenko) (2017) Потенциал кластерных механизмов как ресурс развития сферы образования в условиях децентрализации власти. Educational and Philological Sciences. pp. 238-242.
Мігірін, П. (P. Mihirin) (2016) Роль психологічних факторів у процесі навчання іноземної мови (Role of psychological factors in learning foregn languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 192-195.
Мікульська, А. (Mikulska A.) (2016) Навчання лексики дітей у ранньому шкільному віці у польських школах Великої Британії (Teaching lexis to young children -the case of Polish supplementary school in Great Britain). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 233-237.
Мірошниченко, В. Г. (Miroshnichenko V. G. ) (2012) ДОСВІД ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ ІV–VІ СТОЛІТЬ (МАРТІН ТУРСЬКИЙ, БЕНЕДИКТ НУРСІЙСЬКИЙ, ФЛАВІЙ КАССІОДОР) (Experience of Spiritual and Moral Education in the European Pedagogics ІV–VІ Ages (Martin Turskiy, Benedict Nursiyskiy, Flaviy Kassiodor)). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 355-362.
Мішак, В. М. (Mishak V. M. ) (2012) ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ РЕЛІГІЙНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ В АВСТРІЙСЬКІЙ ШКОЛІ ДЛЯ ДУХОВНОМОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ УКРАЇНИ (The Usage of Religious education of the Pupils of Austrian School For Spiritual and Moral Education of the Youth of Ukraine). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 363-370.
Марчук, О. О. (Marchuk О. О. ) (2012) СПЕЦИФІКА ДУХОВНО-ПРОСВІТНИЦЬКИХ ЦЕНТРІВ ТА ЦЕРКОВНИХ БРАТСТВ ВОЛИНІ ХІХ СТОЛІТТЯ В ПРОЦЕСІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ (Specific of spiritual-elucidative centers and church fraternities of Volhyn ХІХ age). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 104-109.
Матвіїв-Лозинська, Ю. (Yu. Matviiv-Lozynska) (2015) Використання автентичних матеріалів на заняттях з іноземної мови професійного спрямування у вищій школі. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 175-176.
Матящук, В. П. (Matyaschuk V. P.) (2012) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ: РОСІЙСЬКИЙ ДОСВІД (The Spiritual and Moral Education of Schoolchildren: Russian Experience). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 349-354.
Мачинська, Н. І. (Machinska N. I.) (2012) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ (The Theoretical Aspects of Future Specialists’ Spiritual and Moral Competence). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 131-136.
Мельник, Ю. В. (Melnik Yu. V.) (2012) ДУХОВНО-МОРАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НА ПОДІЛЛІ (В КІНЦІ ХІХ –НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ) (The Spiritually and Moral Principles of Children’s Education on Podillya (at the End of XIX – at the Beginning of XX Age)). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 64-69.
Мельничук, O. (O. Melnychuk) (2015) УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКІ ЗВ’ЯЗКИ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (Ukrainian-German contacts in school education at a present stage). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки». (Вип.24). pp. 124-128.
Минакова, Л. (L. Minakova) and Потапова, А. (A. Potapova) (2015) Современные технологии в организации самостоятельной работы студентов при обучении иноязычному общению. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 183-184.
Ніколаєнко, О. (O. Nikolaenco) and Ушата, Т. (T. Ushata) (2016) Феномен міжкультурної комунікативної компетентності викладача вищої школи як ознака професійно-педагогічної якості (Cross-cultural communicative competence phenomenon as a special feature of a higher school lecturer’s professional and pedagogic quality). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 195-197.
Найдьонов, О. (О. Naydonov) (2015) Концептуальні основи вищої освіти в інформаційному суспільстві (Conceptual Foundations of Higher Education in the Information Society). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.16). pp. 74-78.
Нарадько, А. (Naradko A.) (2016) Благодійність у розвитку початкових та середніх навчальних закладів Київського навчального округу (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) (Charity in developing primary and secondary educational establishments of Kyiv educational region (the end of 19th – beginning of 20th century). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки» (Вип.25). pp. 60-64.
Неприцький, О. (O.Neprytskyi) (2015) РОЛЬ ВИЩОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ ПОЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ (The Role of Higher Education in Polish Brand Formation at the beginning of the 21st Century). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки». (Вип.24). pp. 188-192.
Николаенко, О. (O. Nikolaienko) and Ушатая, Т. (T. Ushataia) (2015) Педагогические составные мотивации изучения иностранных языков у студентов неязыковых специальностей. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 200-202.
Николин, М. М. (Nykolyn M. M. ) (2012) ЕТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ ЯК ДІЯЛЬНІСНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПРИЙОМ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ (An Ethics Practical as an Activity Focused Method of Forming the Schoolchildren’s Spiritual Competence). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 255-264.
Нич, О. (О. Nych) (2013) Проблеми національного виховання дітей у сім'ях українських емігрантів США (The problems of ethnic upbringing of children in the families of Ukrainian emigrants of the USA). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки., Вип.21. pp. 162-166.
Ободовська, М. (M. Obodovska) (2013) Гендерні аспекти в системі освіти. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 158-161.
Огірко, О. В. (Ogirko O. V. ) (2012) АКТУАЛЬНІСТЬ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ ЗАСОБАМИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ (Actuality of Spiritual and Moral Education of the Young Generation by Facilities of Christian Ethics). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 265-274.
Огурцова, О. (O. Ohurtsova) (2015) Тенденції у навчанні ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 208-210.
Олійник, Ю.В. (2009) Інтерактивні технології як ефективний засіб формування іншомовної комунікативної компетенції. Студентські наукові записки. Серія “Філологічна”, Вип.2. pp. 136-140.
Отич, О. (O. Otych) (2017) Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача вищої школи. Educational and Philological Sciences. pp. 242-244.
Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2019) Особливості змістового наповнення дисципліни «Бібліотечна справа» для підготовки фахівців зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» (на прикладі Національного університету «Острозька академія») ( Features of semantic content of the discipline "Library affairs" for the preparation of specialists in the specialty 029 "Information, library and archival affairs" (on the example of the National University "Ostroh Academy")). V науково-практична online конференція «Бібліотечна справа у сучасних інформаційно-комунікативних процесах: тенденції та перспективи» (20 листопада – 1 грудня 2019 року, м. Острог).
Пінчук, С. (S. Pinchuk) (2013) Методика застосування механізму громадського діалогу на рівні територіальної громади (Implementation of civic dialogue mechanism on the community level). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 125-130.
Павловська, В. (Pavlovska V.) (2012) Впровадження гендерного підходу в освітньо-виховну систему Республіки Польща доби трансформації в ЄС (Gender mainstreaming in education and educational system of the Republic of Poland's transformation period in the EU). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 107-114.
Павлюк, П. А. (Pavlyuk P. A.) (2012) ЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ( The Value of a Teacher’s Personality in Forming the Spiritual and Moral Potential of the Students). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 137-145.
Пасічник, Я.А. (2008) Теоретико-методологічні основи формування знань з логіки у студентів вищої школи в процесі вивчення теми "поняття". Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”, Вип.11. pp. 175-186.
Перець, О.В. (2009) Професійна компетентність як основа авторитету викладача іноземної мови у вищому навчальному закладі. Студентські наукові записки. Серія “Філологічна”, Вип.2. pp. 174-177.
Першина, Л. (L. Pershyna) (2015) Опанування навичок спілкування в полікультурному педагогічному процесі задля забезпечення комунікативної компетенції. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 307-309.
Петренко, О. (Petrenko O.) (2012) Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології (The gender approach in formation and education: a terminology problem). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 115-123.
Петько, Л. (L. Pet’ko) (2015) Філософсько-лінгвістичні ідеї розуміння міжлюдської комунікації у соціальному середовищі. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 309-312.
Пивоваров, В. (V. Pyvovarov) (2015) Компетентнісні комунікаційні вимоги національної рамки кваліфікацій та мовленнєве регулювання за Законом України «Про вищу освіту». Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 225-228.
Плиска, Ю. (2008) Динаміка особистісних змін учителя в період культурних трансформацій (польсько-український аналіз). Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”, Вип.11. pp. 187-194.
Полковський, В.П. and Семенчук, Ю.О. (2009) Проблеми викладання іноземних мов у Північній Америці. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Філологічна», Вип.11. pp. 513-516.
Полюхович (Горбачевська), Л. (L. Poliuhovuch)(Horbachevska) (2014) «ПЛЕКАННЯ ЧИТАЧА», АБО ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕ Й ШКОЛЯРІВ У МЕТОДИЧНІЙ СПАДЩИНІ БОРИСА СТЕПАНИШИНА. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 108-114.
Полянчич, Т. (Polyanchych T.) (2012) Гендерна політика і її вплив на духовне виховання нації (Gender policy and its impact on the spiritual education of the nation). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 193-196.
Потапенко, Т. (Potapenko Т.) (2013) Гендер та рівень самооцінки в навчальній діяльності: репрезентація досвіду в академічному дискурсі (The gender and the level of self-rating in the educational aktivities: the representation of the experience in the academic discourse). Гендер та філософія: гендерні студії у філософських науках (22 листопада 2012 року). Гендер та культурологія: гендерні дослідження феноменів культури (21 лютого 2013 року) : збірник матеріалів круглих столів. pp. 90-93.
Прищепа, О. (O. Pryshchepa) (2014) ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВНИХ І САМОВРЯДНИХ СТРУКТУР ТА ПРИВАТНИХ ОСІБ У РОЗВИТКУ ЖІНОЧОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У РІВНОМУ (ПОЧАТОК ХХ СТ.). (INTERRELATION OF STATE AND SELF-GOVERNING BODIES AND PRIVATE PERSONS IN THE DEVELOPMENT OF FEMALE SECONDARY EDUCATION IN RIVNE (BEGINNING OF 20th C.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки». (Вип.22). pp. 98-110.
П’янковська, І. (I. Piankovska) (2015) Ведення блогів для навчання іншомовної лексики (на матеріалі дисципліни «Словниковий запас» для студентів другого курсу спеціальності «Англійська мова і література»). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 216-218.
Радченко, О. Б. (Radchenko O. B. ) (2012) СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК МЕТОД МОРАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА СУЧАСНУ УКРАЇНСЬКУ МОЛОДЬ ( Subject-subjectness as a Method of Moral Influence on Contemporary Ukrainian Youth ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 275-283.
Ревуцька, С. А. (Revutska S. A. ) (2012) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У РЕФОРМАТОРСЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ НІМЕЧЧИНИ У 2 ПОЛ. ХІХ – 1 ПОЛ. ХХ СТ.( Ethical and moral education in the schools of Germany at the end of the 19 th – at the beginning of the 20 cetury. th ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 371-377.
Романов, М. (2019) Роль і місце навчально-наукових установ України у проведенні інформаційно-психологічних операцій. Освіта і наука у сфері національної безпеки: проблеми та пріоритети розвитку: Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції присвячені 25 річниці відродження та 450 річниці утворення Національного університету «Острозька академія». м. Острог. pp. 12-14.
Рубель, Н. (N. Rubel) (2015) Підготовка майбутніх фахівців природничих спеціальностей до іншомовного професійного спілкування. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 232-234.
Сєдова, Т. М. (Sedova T. N.) (2012) ДУХОВНА ОСВІТА ДІВЧАТ У КРИМУ В КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. ( The SpiritualEducation of girls in Crimea at the end of XIX – at the beginning of XX Age). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 70-75.
Сімак, К. (K. Simak) (2014) ЕТАПИ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ КАНАДИ (Stages of Development of Academic Mobility of Students in Higher Education Establishments in Canada). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 107-111.
Сабадишин, Р. О. (Sabadishin R.O.) and Коробко, Л. Р. (Korobko L.R.) and Масюк, П. М. (Masyuk P.M.) (2012) ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ (The Philosophical Principles of Spiritual and Moral Education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 146-151.
Самолюк, Г. С. (Samoluk G. S. ) (2012) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (Issues of the day of forming of spirituality of personality are in the system of school education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 285-291.
Саннікова, Т. В. (Sannikova T. V.) (2012) МІЖКОНФЕСІЙНІСТЬ ЯК КЕРІВНИЙ ПРИНЦИП У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ І ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ( The Interkonfessionality as a Leading Principle at the Teaching of Spiritual and Moral Direction of Subjects and Teachers’ Education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 292-298.
Свердлова, Т. (T. Sverdlova) and Колесникова, О. (O. Kolesnykova) (2015) Перспективи збереження і розвитку традиційних лексико-граматичних форм ввічливості в сучасній японській мові. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 237-240.
Сердюк, М. (Serdyuk M.) (2012) Гендерні стереотипи у вихованні підростаючих поколінь (Gender Stereotypes In Education Of The Younger Generation). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 124-130.
Сидоренко, Ю. І. (Sidorenko Yu.I.) (2012) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНИХ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ І ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НЕПОВНОЇ СІМ’Ї (The Analysis of Experimental Job on Forming of Harmonious Relations of Parents and Teenagers in the Conditions of Incomplete Family). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 76-83.
Скрипка, Х. (Ch. Skrypka) (2015) Розвиток українського шкільництва у Великобританії (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) (Development of Ukrainian Schools in the UK (the Second Half of the XX – Early XXI Century)). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Історичні науки", Вип.23. pp. 140-145. ISSN 2409-6806
Сліпчишин, Л. В. (Slipchishin L. V.) (2012) ДО ПИТАННЯ МОРАЛЬНО-ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ (To the Question of Morally and Spiritual Education of the Professional School’s Students ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 152-159.
Смешновa, A. (Smeshnova A.) (2011) Питання жіночого виховання у працях М. І. Пирогова (The question of women’s education in works of NI Pirogov). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції 26-27 травня 2011 року. pp. 85-92.
Сніговська, О. (O. Snihovska) (2015) Професійна іншомовна підготовка як важливий чинник формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців із міжнародних відносин. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 314-317.
Стадніков, Г. В. (H. Stadnikov) and Іванів, О. І. (O. Ivaniv) and Стретович, Д. А. (D. Stretovych) (2018) Вдосконалення освітнього процесу з фізичного виховання за допомогою комп’ютерних технологій. Громадське здоров’я: проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів тез науково-практичної конференції (з міжнародною участю). pp. 161-163. ISSN 9786177328673
Столяр, З. В. (Z.Stoliar ) (2012) Синтаксичний практикум у системі формування комунікативної компетентності майбутніх словесників (Syntactic workshop in the system of communicative competence philologists). Науково-методичний журнал Севастопольського міського гуманітарного університету «Горизонти освіти». (In Press)
Сторчак, М. (M. Storchak) (2015) Методика навчання іноземній мові у вищій школі за граматико-перекладним методом. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 70-72.
Субота, Л. (L. Subota) (2015) Комунікативна організація наукового тексту у процесі професійної підготовки іноземних студентів немовного ВНЗ. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 317-320.
Темник, Г. (H. Temnyk) (2015) Інтернет-ресурси з української мови у системі навчально-методичного забезпечення українських освітніх закладів діаспори (Internet Resources for the Ukrainian Language System Teaching in the Ukrainian Diaspora Education). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Історичні науки", Вип.23. pp. 146-151. ISSN 2409-6806
Тимофєєва, І. (I. Tymofieieva) (2015) Функціонально-стилістична диференціація англійської вимови: дидактичний аспект. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 253-254.
Тимочко, І. Б. (Timochko I. B. ) (2012) РОЛЬ ПРОВІДНИХ ДІЯЧІВ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ У ЗБЕРЕЖЕННІ ДУХОВНО- МОРАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ ВИХОВАННЯ (The Role of Orthodox Fraternities’ Main Figures of the Volyn Province at the Continuation of Spiritual and Moral Education Traditions ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 160-170.
Тищенко, І.А. (2015) Вплив статево-рольових стереотипів на професійну самореалізацію жінок у руслі проблеми гендерної освіти (The effect of sex-role stereotypes on the women’s professional self-fulfillment in line with the problem of gender education). ВПЛИВ СТАТЕВО-РОЛЬОВИХ СТЕРЕОТИПІВ НА ПРОФЕСІЙНУ САМОРЕАЛІЗАЦІЮ ЖІНОК У РУСЛІ ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ. (Unpublished)
Токарєва, A. (A. Tokarieva) and Яланська, М. (M. Yalanska) and Кузнецова, К. (Kuznietsova) (2015) До питання формування міжкультурної компетентності студентів економічних спеціальностей. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 320-322.
Тригуб, І. (I. Truhub) (2015) Застосування IT в процесі навчання англійської мови для формування іншомовної комунікативної культури. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 72-75.
Трофименко, А. (A. Trofymenko) (2015) Використання сучасних педагогічних технологій як одна з умов формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 322-325.
Тур, О. (O. Tur) (2014) ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ ЯК ВАЖЛИВА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 128-131.
Федорова, М. В. (Fedorova M. V.) (2012) ОКРЕМІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ХУДОЖНЬОГО СВІТОГЛЯДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ ТВОРІВ (The Separate Aspects of Junior Schoolchildren’s Bases of Artistic World View Forming at the Analysis of VocalChoral Works). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 299-305.
Фурманець, Д. І. (Furmanec D. I.) (2012) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА (The Psychological aspect of Problem of Preschool Child’s Personality Spiritual Development ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 306-313.
Ханенко, В. С. (V. Khanenko) (1997) Наукові основи педагогіки культури. Наукові записки, Т. І. pp. 110-111.
Ханенко, В. С. (V. Khanenko) (1997) Проблема гуманізації виховання в педагогічній системі Януша Корчака. Наукові записки, Т. І. pp. 107-109.
Хеленюк, А. (2008) Микола Павлович Ковальський та Любомир Винар (до питання взаємовідносин двох вчених). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”: Історичні науки. , Вип.12. pp. 44-61.
Химич, Н. Є. (Khimich N. E.) (2012) ХРИСТИЯНСЬКІ ЦІННОСТІ У ДУХОВНОМОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ ( The Christian Values in the Students’ Spiritual and Moral Education ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 171-178.
Череповська, Т. (T. Cherepovska) and Падура, М. (M. Padura) (2015) Основи наукової термінології на заняттях з англійської мови зі студентами економічного та юридичного профілю. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 325-329.
Чорній, В. (V. Chorniy) (2015) Ефективність комунікативного аспекту у професійно-орієнтованому викладання фахових дисциплін економічного профілю іноземними мовами. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 78-80.
Чорнойван, Я. В. (Chornoyvan Ya. V. ) (2012) РОЛЬ УЧИТЕЛЯ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ НА ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЗАСАДАХ (НА ПРИКЛАДІ ВІРИ БАГАЇ) (The Role of the Teacher and Family on the Moral and Ethical Basis in the Education of Young Generation (From the example of Baha’i Faith)). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 84-92.
Шарата, Н. (N. Sharata) (2014) ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ В РАДЯНСЬКИЙ ПЕРІОД. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 141-143.
Швецова, І. В. (Shvecova I. V.) (2012) ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ Г.СКОВОРОДИ У ВИХОВАННІ ПОВАГИ ДО ЛЮДИНИ (The Using Ideas of G. Skovoroda in Educationof Respecttothe Human ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 179-184.
Швець, Н. А. (Shvec N. A.) (2012) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ ПОТРЕБИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ ЯК ПРІОРИТЕТНОГО НАПРЯМКУ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА ( Forming theSpiritual Necessitiу of Students’ Healthy Lifestyle as a Priority Direction of Social Development ). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 314-321.
Шевченко, А. (Shevchenko A.) (2012) Гендерний аналіз підручників для учнів початкової школи (Analysis of the contents of textbooks for elementary school students in the gender aspect). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 131-135.
Шевчук, Д. (D. Shevchuk) (2013) Універсальний метод учителя-незнайка, або емансипація через навчання (The universal method of ignorant schoolmaster, or emacipation through education). Філософія освіти (2(13)). pp. 159-165. ISSN 2309-1606
Ширяєва, Т.М. (2008) Психолінгвістичні особливості виникнення асоціацій в процесі оволодіння іноземною мовою. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”, Вип.11. pp. 264-270.
Шостак , І. В. (I. Shostak) (2004) Освітня діяльність римо-католицького духовенства Луцько-Житомирської дієцезії у першій половині ХІХ століття Educational Activities of the Roman-Catholic Clergy of the Lutsk-Zhytomyr Dioceses in the first part of the 19th century. Наукові записки: Історичні науки (Вип. 4). pp. 252-261.
Шостак , І. В. (I. Shostak) (2007) Особливості викладання соціології у системі вищої освіти. (Features of teaching of sociology in the system of higher education.). Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (Вип. 8). pp. 376-384.
Шостак , І. В. (I. Shostak) (2012) Римско-католическое церковно-приходское образование на Волыни в составе Российской империи в ХІХ веке(The Roman Catholic parochial schools on the Volhyn in the Russian Empire in the 19th century). История церковно-школьного образования в России (ХІХ – начало ХХ вв.) : материалы международной научной конференции, (Шуя, 21 сентября 2012 г.). pp. 164-171.
Штохман, Л. (L. Shtohman) (2015) Креативність на заняттях іноземної мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 83-85.
Штурхецький, С. В. (S. Shturkhetskyy) and Пристайович, І. (I. Prystayovych) (2013) Розвиток неформальної журналістської освіти на Рівненщині (Development of informal journalism education in the Rivne region). Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід. pp. 146-150.
Шуневич, Б. (B. Shunevych) and Дробіт, І. (I. Drobit) (2015) Комп’ютерні словники пожежно-технічних термінів: лексичні матеріали, програмне забезпечення. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 137-139.
Ябурова, О. (O. Yaburova) (2015) Науково-методичне забезпечення процесу міжкультурної комунікації. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 85-88.
Яковишина, Т. (Yakovishina T. ) (2012) РЕЛІГІЙНЕ ВИХОВАННЯ У ЖІНОЧИХ ЗАКЛАДАХ ВОЛИНІ В 2 ПОЛ. XIX– НА ПОЧ. XX СТ. (НА ПРИКЛАДІ ОСТРОЗЬКОГО ЖІНОЧОГО УЧИЛИЩА ГРАФА Д.БЛУДОВА) (The Religion education in the Volyn Womanish Establishments in 2 Half ХХ – at Begins ХХ Century (on Example of Ostrog Womanish School by Count D. Bludov)). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 93-102.
Розділ книги
Матусевич, Тетяна (T. Matusevych) (2022) Розвиток культури демократії в освіті як аксіологічна проблема. In: Соціокультурні виклики сучасності: потреба у теоретичному осмисленні: колективна монографія. Видавництво Національного університету «Острозька академія», Острог, pp. 45-65. ISBN 978-617-8041-12-0
Conference or Workshop Item
Харчук, Ю. Ю. (Y. Kharchuk) (2015) Фандрайзинг як один із шляхів забезпечення економічної безпеки ДВНЗ України в контексті загострення конкуренції між ними (Fundraising as a way to ensure economic security SHEE Ukraine in the context of increased competition between them). In: Інвестиційно-інноваційна складова фінансово-економічної безпеки на національному, регіональному та мікрорівні в контексті сталого розвитку, 20 березня 2015 року, Київський національний університет технологій та дизайну.
Худолій, А. О. (A. Khudoliy) (2013) Громадянська освіта: український вимір (Hromadianska osvita: ukrainskyi vymir). In: Актуальні проблеми громадянської освіти: український та зарубіжний досвід: матеріали Першої науково-практичної конференції (Острог, 19 червня 2013 р.), 19 червня 2013 р., Острог : ГО «Центр демократичного лідерства. Національний університет «Острозька академія».
Шевчук, Д. (D. Shevchuk) (2014) ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ. In: ІІ Всеукраїнська науко-практична конференція(присвячена Всесвітньому дню філософії), Херсон.
Книга
Мартинюк, Н. (N. Martyniuk) and Поліщук, І. (I. Polishchuk) and Ющук, Т. (T. Yushchuk) and Годжал, С. (S. Hodzhal) and Гаврилюк, Д. (D. Havruliuk) and Закотюк, Н. (N. Zakotiuk), eds. (2019) Мистецтво викладання: золоті зерна досвіду : педагогічний щорічник. Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.
Шевчук, Д. М. (D. Shevchuk) and Зайцев, М. О.(M. Zaіtsev) and Лебедюк, В. М. (V. Lebediuk) and Шершньова, О. В. (O. Shershnova) and Карповець, М. В. (M. Karpovets), eds. (2020) Матеріали Міжнародної наукової конференції «Україна та цінності Європи: культура, політика, освіта». Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.
Трофимович, В. (V. Trofymovych) and Мартинюк, Н. (N. Martyniuk), eds. (2021) Мистецтво викладання: золоті зерна досвіду : педагогічний щорічник. Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.
Шевчук, Д. (D. Shevchuk) and Засєкіна, Л. (L. Zasiekina) and Лагоднюк, О. (Lahodnyuk), eds. (2022) Університет і місто: стратегії та практики взаємодії: колективна монографія. Видавництво Національного університету «Острозька академія», Острог. ISBN 978-617-8041-17-5
Пасічник, І.Д. and Жуковський, В.М. and Хом'як, І.М. and Максименко, С.Д. and Москалець, В.П. and Савчин, М.В. and Лісова, С.В. and Дем'янчук, А.С. and Нісімчук, А.С. and Вербець, В.В. and Шугай, М.А. and Матласевич, О.В., eds. (2009) Наукові записки. Серія "Психологія та педагогіка".Тематичний випуск: “Сучасні дослідження когнітивної психології”. Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог. ISBN 966-7631-15-Х
Пасічник, І. Д. and Засєкіна , Л. В. and Максименко , С. Д. and Москалець, В. П. and Савчин , М. В. and Вербець, В. В. and Дем'янчук , А. С. and Жуковський , В. М. and Нісімчук , А. С. and Хом'як, І. М. and Шугай, М. А. and Матласевич, О. В., eds. (2009) Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (Вип.13). Національний університет "Острозька академія", Острог.
Гнатюк, М.І. and Грещук, В.В. and Єрмоленко, С.Я. and Левицький, А.Є. and Поліщук, Я.О. and Тищенко, О.В. and Удалов, В.Л. and Шульжук, К.Ф. and Яворська, Г.М., eds. (2011) Наукові записки. Серія "Філологічна". Філологічна, Вип.19 . Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.
Пасічник, І.Д. (I. Pasichnyk) and Колодій, А.Ф. (A. Kolodiy) and Дем'янчук, О.П. (O. Demianchuk) and Трубавіна, І. Н. (I. Trubavina) and Батіщева, О.С. (O. Batishcheva), eds. (2013) Актуальні проблеми громадянської освіти та виховання: український та зарубіжний досвід (Actual problems of civic education: Ukrainian and international experience). ГО «Центр демократичного лідерства, Національний університет «Острозька академія», Острог.
Вербець, В. В. (2008) Моніторинг навчального процесу. РДГУ: Інститут соціальних досліджень, Рівне.
Національний університет , "Острозька академія" (2008) Наукові записки. Психологія та педагогіка (Вип.11). Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог. ISBN 966-7631-15-Х
Шевчук, Дмитро (Відповідальний за випуск) (2021) Дні науки НаУ "Острозька академія" 11 – 14 травня 2021 р. XXVІ наукова викладацько-студентська конференція з нагоди 445-річчя Острозької академії та 440-річчя Острозької Біблії. Програма. Видавництво Національного університету «Острозька академія», Острог. (Unpublished)
Teaching Resource
Вербець, В. В. (V. Verbets) (2012) Моніторинг навчального процесу. [Teaching Resource]
Шостак, І. В. (I. Shostak) (2021) Методичні рекомендації до написання наукового есе здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійного програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови». [Teaching Resource]
Інше
Бібліотека, НаУОА (2011) Вимоги для передавання електронних копій документів до цифрового репозиторію НаУОА. НаУОА. (Unpublished)
Попелюшко, В. О. (V. O. Popeliushko) (2012) Украинский след в становлении и развитии Томского университета (Український слід у становленні та розвитку Томського університету)(Ukrainian footprint in establishing and developing of the Tomsk University). НаУОА.